Moduł pozwala na pełną automatyzację procesu obsługi kosztów rozliczanych w czasie. Jednorazowo wprowadzony dokument z planem rozliczenia jest księgowany w zdefiniowanych okresach co wpływa na zmniejszenie czasochłonności a w konsekwencji kosztów obsługi rozliczeń międzyokresowych, takich jak polisy ubezpieczeń majątkowych, prenumeraty, remonty generalne. Automatycznie generuje niezbędne dokumenty księgowe wraz z dekretacją księgowań w poszczególnych okresach sprawozdawczych. Zmniejsza ryzyko błędu księgowego, wyznaczając raty i umożliwiając kontrolę operacji. Współpracuje z modułem finansowo-księgowym na zasadzie księgowania dokumentów rozliczeń międzyokresowych.
Rozliczenia Międzyokresowe Kosztów:
- zmniejsza pracochłonność obsługi procesu kosztów rozliczanych w czasie
- obniża koszty przez automatyzację procesu wystawiania dokumentów i ewidencji księgowej
- podnosi bezpieczeństwo operacji, dzięki wbudowanym mechanizmom kontrolnym
- zwiększa komfort i jakość pracy