Sage Symfonia Start Handel to program dla firm handlowych i usługowych, prowadzących magazyn. Podpowiada kolejne kroki niezbędne do wystawienia dokumentów, dzięki czemu usprawnia pracę. Wspiera zarządzanie promocjami oraz umożliwia łatwy dostęp do niezbędnych informacji. Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.
Kluczowe funkcjonalności
- przeznaczony dla firm rozliczających się uproszczona księgowością;
- obsługuje dokumenty handlowe, magazynowe i kasowe;
- umożliwia pełną obsługę magazynów;
- obsługuje transakcje gotówkowe i bezgotówkowe w firmie;
- obsługuje płatności i rozrachunki
- zawiera pakiet raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych;
- współpracuje z pakietami Księgowość i Księgowość Plus, z opcjami dodatkowymi: Raporty graficzne, e-Box oraz z serwisem miedzyfirmami.pl.;
- zawiera bogaty pakiet usług
Korzyści biznesowe
- bezpieczeństwo prawne – dzięki bieżącym aktualizacjom masz pewność, że wystawiasz dokumenty zgodnie z wymaganiami prawa;
- skrócenie i ułatwienie procesu sprzedaży dzięki podpowiedziom kolejnych kroków działania;
- możliwość planowania promocji i zarządzanie nimi – możliwość łatwego zarejestrowania cenników oraz określenia ich daty obowiązywania. Przy wystawianiu dokumentów sprzedaży, program automatycznie podpowie ceny lub rabat z obowiązującego cennika;
- zapewnienie bogatego zestawu raportów i zestawień, które ułatwią prowadzenie działalności gospodarczej i podejmowanie trafnych decyzji;
- możliwość ekspansji na rynki zagraniczne dzięki obsłudze eksportu, importu oraz transakcji unijnych