Środki Trwałe

Sage Symfonia ERP Środki Trwałe jest modułem, który zwiększy efektywność zarządzania majątkiem Twojej firmy. Liczne raporty, ewidencja centrów kosztów czy historia środka trwałego dostarczą Ci cennych informacji zarządczych i zmniejszą ryzyko popełnienia błędów. W ERP Środki Trwałe raty leasingowe są automatycznie dzielone na kapitał i odsetki zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości. Moduł uwzględnia również ograniczenia w podatku VAT przy zakupie pojazdów.

Decyzja o zakupie Sage Symfonia ERP Środki Trwałe to dla Twojej firmy:

  • zwiększenie efektywności zarządzania majątkiem trwałym;
  • zmniejszenie ryzyka popełniania błędów, naliczanie amortyzacji jest w pełni zgodne z obowiązującymi przepisami prawa bilansowego i podatkowego;
  • zmniejszenie pracochłonności obsługi procesu inwentaryzacji;
  • automatyzacja obsługi obcych środków trwałych;